Dostava

Naša pogodbeni partner za dostavo pošiljk na območju Slovenije je Pošta Slovenije, vendar si MyInfraslimMyInfraslim pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito. 

Odprema blaga

Vsi artikli v spletni trgovini MyInfraslim imajo podatek o dobavljivosti. Podatki o dobavljiovsti veljajo za delovne dni.

Lastnosti artiklov

Fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelkov (predvsem glede barvnega odstopanja). Ponudnik se ne zavezuje za pravilnost in popolnost podatkov na straneh spletne trgovine (tekstovnega ali slikovnega materiala).

Preklic naročila

Oddano naročilo lahko uporabnik brez dodatnih stroškov prekliče do prejema elektronskega sporočila o odpremi blaga. Preklic naročila je možno izvesti le preko e-maila: prodaja@myinfraslim.si.

Cena dostave:

pri naročilih do 50,00 eur je cena dostava 5,00 eur
pri naročilih nad 50,00 eur je dostava brezplačna

Ob preklicu mora uporabnik obvezno navesti naslednje podatke:

  • številka naročila,
  • ime in priimek kupca,
  • naslov kupca.

V primeru nedobavljenosti izdelkov iz naročila, si ponudnik pridržuje pravico do preklica naročila, če se stranka ne odzove na ponudnikovo sporočilo. Ponudnik bo pred tem stranko obvestil preko e-maila in/ali jo kontaktiral na telefonsko številko, ki je podana ob naročilu. V primeru, da se stranka ne odzove v roku desetih (10) delovnih dni, lahko ponudnik sam prekliče oddano naročilo. Strankam, ki so naročilo predhodno plačale preko bančnega nakazila, Pay Pala ali kreditne kartice, se denar vrne v roku petih (5) delovnih dni od preklica naročila.

Poškodovana, uničena ali izgubljena pošiljka

V primeru predplačila velja, da ponudnik od trenutka oddaje pošiljke, z naročenimi izdelki, dostavni službi ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja (embalaža ima vidne poškodbe). V vseh teh navedenih primerih mora uporabnik sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije in sicer pošiljko nese na najbližjo pošto v enakem stanju, kot jo je prejel, ne da bi karkoli dodal ali odstranil, ter izpolni reklamacijski zapisnik. O tem obvesti tudi ponudnika na kontaktni e-mail prodaja@myinfraslim.si

V kolikor ob prevzemanju paketa kupec ugotovi, da je škatla, oz. embalaža poškodovana, mora od kurirja zahtevati, da izpolni in izroči škodni zahtevek.

V primeru prevzema poškodovanega paketa (škatle, vrečke, ali embalaže) kasnejši reklamacijski zahtevki niso več mogoči.

Recently Viewed
Sorry, there are no products.